ServicesSysteembeheerit takes 2 (2)OntwikkelingAdviesHoeWaaromPanoramaiT2it takes 2Panorama_2Websites

Services

Er werken al ruim 100 mensen dagelijks op onze ASP omgeving

Lees verder

Systeembeheer

Van installatie tot beheer

Lees verder

iT takes 2

1can have ambition,

2 can make iT happen!

Lees verder

Ontwikkeling

Maatwerksoftware voor logistieke en administratieve toepassingen,

planningssystemen en webshops.

Lees verder

Advies

Automatiseringsadvies en consultancy

Lees verder

We zijn betrokken

Verdiepen ons in uw bedrijfsproces en denken mee over oplossingen

Zorgeloos ondernemen

Door betere beheersing van uw bedrijfsprocessen

iT2

 

Lees verder

iT takes 2

1can have ambition,

2 can make iT happen!

Lees verder

Ontwikkeling

Websites & Design

Zelf te beheren en eventueel gekoppeld aan uw backoffice

Lees verder

Printvriendelijke versie

Datasynchronisatie

De juiste persoonsgegevens door de hele organisatie heen gebruiken? Dit is vaak een crime voor veel organisaties. Een verhuiskaart van een leverancier of klant moet vaak in een aantal softwarepakketten worden ingevoerd. Denk hierbij aan de boekhouding, het ERP systeem, Outlook en de mobiele telefoon van veel medewerkers. iT2 heeft synchronisatiesoftware ontwikkeld die 1 pakket als bron bestand gebruikt en de wijzigingen/nieuwe gegevens die in dit pakket worden ingevoerd doorzet naar de verschillende andere pakketten. Voorbeelden hiervan zijn onder andere contactpersoonsynchronisatie vanuit een eigen CRM systeem (denk bijvoorbeeld aan de Exact Globe lijn) naar diverse andere applicaties. 

Wilt u zich laten overtuigen? Neem dan contact met ons op voor een demonstratie.

Met datasynchronisatie van iT2 hoeft u zich niet meer bezig te houden met uw automatisering maar met uw bedrijf en klanten.

Voordelen in 't kort: datasynchronisatie biedt grote voordelen ten opzichte van conventionele oplossingen. Hieronder een overzicht van een aantal reeds gerealiseerde koppelingen:

  • Koppeling vanuit CRM systeem naar Outlook contact personen (en via DirectPush naar GSM telefoons)
  • Koppeling vanuit CRM systeem of Outlook naar een VOIP centrale (nummerherkenning op de PC van de medewerker)
  • Koppeling vanuit de VOIP centrale naar het CRM systeem (bij binnenkomend gesprek wordt direct de juiste klantpagina getoond)
  • Koppeling vanuit de VOIP centrale naar een helpdesk call systeem
  • Koppeling vanuit CRM systeem naar de outlook agenda's van de medewerkers (taken in CRM worden in de agenda weergegeven)
  • Koppeling vanuit ERP systeem met financiele administratie (importeren van facturen, debiteuren en crediteuren)
  • Wilt u nog een stap verder en uw (gedeeltelijke) backoffice uitbesteden zodat u zich alleen hoeft bezig te houden met uw primair proces (front office) kijk dan op de volgende pagina backofficemanager