ServicesSysteembeheerit takes 2 (2)OntwikkelingAdviesHoeWaaromPanoramaiT2it takes 2Panorama_2Websites

Services

Er werken al ruim 100 mensen dagelijks op onze ASP omgeving

Lees verder

Systeembeheer

Van installatie tot beheer

Lees verder

iT takes 2

1can have ambition,

2 can make iT happen!

Lees verder

Ontwikkeling

Maatwerksoftware voor logistieke en administratieve toepassingen,

planningssystemen en webshops.

Lees verder

Advies

Automatiseringsadvies en consultancy

Lees verder

We zijn betrokken

Verdiepen ons in uw bedrijfsproces en denken mee over oplossingen

Zorgeloos ondernemen

Door betere beheersing van uw bedrijfsprocessen

iT2

 

Lees verder

iT takes 2

1can have ambition,

2 can make iT happen!

Lees verder

Ontwikkeling

Websites & Design

Zelf te beheren en eventueel gekoppeld aan uw backoffice

Lees verder

Printvriendelijke versie

 

Hoe meld ik een storing of activiteit bij iT2

 

Afhankelijk van de afspraak die die is gemaakt met iT2 zijn er een aantal mogelijkheden om een storing of activiteit te melden en/of aan te vragen. Binnen elke klantrelatie zijn 1 of meerdere personen gemachtigd om een storing aan te melden. 
Dit kan via de website http://online.it2.nl of via het telefoonnummer 073-7119000 of via het storingsnummer 073-7119019

Optie 1: U meld de storing via de website http://online.it2.nl 

Log in met uw e-mail adres en wachtwoord. Indien het wachtwoord onbekend is (dit is een los wachtwoord) dan kan het wachtwoord worden opgevraagd via een link.

Optie 2: U neemt telefonisch contact op met de helpdesk van iT2 op een van de bovenstaande telefoonnummers. De medewerker maakt voor u een Storing of activiteit aan.

 

Als u kiest voor optie 1 dan verschijnt het onderstaande inlogscherm. Vul hier uw persoonlijke inloggegevens in klik op ‘Login’

Als u niet kan inloggen klik dan op “Wachtwoord opvragen” het onderstaande scherm komt voor u te staaan

 

Als u geen mail binnen krijgt belt u naar de helpdesk om een account aan te laten maken.

Na het inloggen krijgt u het onderstaande scherm voor u.

Hierin ziet u in een opslag wat er aan de hand is voor uw bedrijf.

 

 1.   Startpagina;

 2.   Huidige activiteiten;

 3.   Nieuwe activiteit maken;

 4.   De actuele storingen die zijn gemeld;

 5.   De aandachtspunten bijvoorbeeld dat er een onderbreking van het netwerk is;

 6.   De activiteiten die online zijn aangemaakt;

 7.   Activiteiten waarvan de einddatum zijn aangepast.

Bij een nieuwe activiteit of storing, klikt u op “nieuwe activiteit”. U krijgt het volgende scherm voor u.

 1.   Hierin geeft u aan wat het probleem is;

 2.   Selecteer de klant waarvoor u een probleem aanmeld;

 3.   Over welke configuratie het gaat. Bijvoorbeeld uw eigen laptop of een laptop van uw collega;

 4.   Hier geeft u aan onder welk project het valt. Bijvoorbeeld: periodieke controles, software probleem;

 5.   Hier geeft u aan of het probleem een storing is of werkzaamheden zijn;

 6.   Hier is de mogelijkheid om direct een medewerker van iT2 te selecteren die de activiteit kan oppakken

 

Nadat u het probleem heeft aangemeld komt u op het volgende scherm.

Hier kan u aanvullende informatie aan toevoegen.