
Hoe meld ik een storing of activiteit bij iT2
Afhankelijk van de afspraak die die is gemaakt met iT2 zijn er een aantal mogelijkheden om een storing of activiteit te melden en/of aan te vragen. Binnen elke klantrelatie zijn 1 of meerdere personen gemachtigd om een storing aan te melden.
Dit kan via de website http://online.it2.nl of via het telefoonnummer 073-7119000 of via het storingsnummer 073-7119019
Optie 1: U meld de storing via de website http://online.it2.nl
Log in met uw e-mail adres en wachtwoord. Indien het wachtwoord onbekend is (dit is een los wachtwoord) dan kan het wachtwoord worden opgevraagd via een link.
Optie 2: U neemt telefonisch contact op met de helpdesk van iT2 op een van de bovenstaande telefoonnummers. De medewerker maakt voor u een Storing of activiteit aan.
Als u kiest voor optie 1 dan verschijnt het onderstaande inlogscherm. Vul hier uw persoonlijke inloggegevens in klik op ‘Login’
Als u niet kan inloggen klik dan op “Wachtwoord opvragen” het onderstaande scherm komt voor u te staan
Als u geen mail binnen krijgt belt u naar de helpdesk om een account aan te laten maken.
Na het inloggen krijgt u het onderstaande scherm voor u.
Hierin ziet u in één oogopslag wat er aan de hand is voor uw bedrijf.
1. Startpagina;
2. Huidige activiteiten;
3. Nieuwe activiteit maken;
4. De actuele storingen die zijn gemeld;
5. De aandachtspunten bijvoorbeeld dat er een onderbreking van het netwerk is;
6. De activiteiten die online zijn aangemaakt;
7. Activiteiten waarvan de einddatum zijn aangepast.
Bij een nieuwe activiteit of storing, klikt u op “nieuwe activiteit”. U krijgt het volgende scherm voor u.
1. Hierin geeft u aan wat het probleem is;
2. Selecteer de klant waarvoor u een probleem aanmeld;
3. Over welke configuratie het gaat. Bijvoorbeeld uw eigen laptop of een laptop van uw collega;
4. Hier geeft u aan onder welk project het valt. Bijvoorbeeld: periodieke controles, software probleem;
5. Hier geeft u aan of het probleem een storing is of werkzaamheden zijn;
6. Hier is de mogelijkheid om direct een medewerker van iT2 te selecteren die de activiteit kan oppakken
Nadat u het probleem heeft aangemeld komt u op het volgende scherm.
Hier kan u aanvullende informatie aan toevoegen.