ServicesSysteembeheerit takes 2 (2)OntwikkelingAdviesHoeWaaromPanoramaiT2it takes 2Panorama_2Websites

Services

Er werken al ruim 100 mensen dagelijks op onze ASP omgeving

Lees verder

Systeembeheer

Van installatie tot beheer

Lees verder

iT takes 2

1can have ambition,

2 can make iT happen!

Lees verder

Ontwikkeling

Maatwerksoftware voor logistieke en administratieve toepassingen,

planningssystemen en webshops.

Lees verder

Advies

Automatiseringsadvies en consultancy

Lees verder

We zijn betrokken

Verdiepen ons in uw bedrijfsproces en denken mee over oplossingen

Zorgeloos ondernemen

Door betere beheersing van uw bedrijfsprocessen

iT2

 

Lees verder

iT takes 2

1can have ambition,

2 can make iT happen!

Lees verder

Ontwikkeling

Websites & Design

Zelf te beheren en eventueel gekoppeld aan uw backoffice

Lees verder

Printvriendelijke versie

Beheer

De systeembeheerder van iT2 is uw vaste aanspreekpunt voor uw automatisering. Hij is op de hoogte van uw bedrijf en schakelt waar nodig andere leveranciers in voor specifieke zaken. Zo levert iT2 zelf geen hardware maar werkt hiervoor samen met diverse leveranciers en zorgt voor de benodigde offertes en leveringen.

Voor elke klant wordt een eerste en tweede systeembeheerder aangewezen. De tweede beheerder heeft als taak om de eerste beheerder te vervangen indien noodzakelijk en er vooral op toe te zien dat de eerste beheerder zijn werkzaamheden uitvoert volgens procedure. Met name het controleren of de documentatie up-to-date is is een belangrijke taak van de tweede beheerder. Op deze manier wordt de continuiteit optimaal gewaarborgd. Er wordt zoveel mogelijk planmatig gewerkt volgens een vaste regelmaat. Dit kan variëren van 1 maal per 3 maanden tot 3 vaste dagen per week. Een belangrijk hulpmiddel bij het uitvoeren van deze systeembeheerwerkzaamheden is het Relatie Beheer Systeem van iT2. Hierin worden alle configuratiegegevens, activiteiten/storingen en openstaande bestellingen & offertes bijgehouden.

De eerste systeembeheerder is voor alle automatiseringszaken uw contactpersoon. Ook als er voor specifieke werkzaamheden specialisten worden ingehuurd, verzorgt hij de coördinatie.

Alle configuraties, PC’s, printers, hub’s, softwarepakketten worden geïnventariseerd en gedocumenteerd. Alle storingen die er aan de verschillende configuraties zijn geweest alsmede de werkzaamheden worden gedocumenteerd

Alle gegevens kunnen in verschillende overzichten worden weergegeven. Zo zijn er verschillende configuratie-overzichten van verkort tot uitgebreid. Alle openstaande activiteiten/storingen kunnen overzichtelijk worden weergegeven. En zoals op dit moment zeer actueel is er een overzicht met de aanwezige licenties. 


Alle belangrijke werkzaamheden die door de systeembeheerder worden uitgevoerd, worden vastgelegd in het RBS-systeem van IT2. Overzichten kunnen ter plaatse bij de klant geprint worden zodat deze de verrichte werkzaamheden en de nog openstaande activiteiten kan inzien.

Door deze werkwijze is er een knowledge base bij iT2 van meer dan 60.000 activiteiten/storingen met de bijbehorende oplossingen en verrichte werkzaamheden.

it2-online

Via de online toegang op onze website kan iedere gebruiker of indien gewenst alleen de contactpersoon van de klant storingen of gewenste werkzaamheden aanmelden. Deze melding wordt opgenomen in het Relatie Beheer Systeem van iT2. Tevens kan via deze toegang inzicht worden verkregen in de openstaande activiteiten en de werkzaamheden die  verricht zijn door de systeembeheerder inclusief de documentatie van de automatisering.

Transparant

Over de werkzaamheden die wij uitvoeren en de uren die wij in rekening brengen zijn wij duidelijk. Wij geven inzicht in de uren die we gewerkt hebben.

Flexibiliteit

Procedures zijn er om vanaf geweken te worden. In geval van storing zijn we er binnen enkele uren en garanderen een responsetijd van maximaal 24 uur.