Support

Wat kunnen we voor je doen

Een storing hebben aan je computer is erg vervelend. Daarom vind je op deze pagina verschillende manieren om met ons in contact te komen

Ik heb een probleem maar mijn werkzaamheden kunnen wel doorgaan...

Soms werkt er iets niet of niet naar behoren maar heeft dit verder niet al te veel invloed op je werkzaamheden. Je kunt dan in contact komen door een ticket in de schieten. Dit kan via de onderstaande button of via het klantportaal.

iT2 Online

Ik heb een storing en mijn werkzaamheden kunnen niet doorgaan...

Soms komt het voor dat je door een storing niet meer verder kunt werken. Dat is erg vervelend en we lossen dit graag zo spoedig mogelijk voor je op. Neem contact ons met onze storingslijn. Gebruik deze ingang alleen voor spoed

Storingslijn

Hulpmiddelen

Om je goed om weg te helpen bieden we diverse online tools aan waarmee we je probleem nog sneller kunnen verhelpen. Klik op het icoon om doorgeleid te worden naar het platform.

Veelgestelde vragen

Om je direct van dienst te kunnen zijn hebben we een kleine selectie gemaakt van vragen die je wellicht kunnen helpen.

Android
  • Hoe stel ik mijn email in op mijn Android telefoon/tablet?

    E-mail instellen in de app Outlook voor Android

    Om u de stappen te laten doorlopen betreft het instellen van uw email op uw Android toestel klikt u op deze link

  • Hoe maak ik verbinding met Remote dekstop?

    Voor het gebruik van Android heeft Microsoft een nieuwe app ter beschikking gesteld in Google Play:

    • Open de app en selecteer bovenin het scherm Remote Resources

    • Klik op de + 

    • URL: https://remote.it2.nl/ (indien dit niet word geaccepteerd moet de vollledige link worden ingevuld https://remote.it2.nl/RDWeb/Feed/webfeed.aspx)

    • Username: iT2ASP\###-### 

    • Password: 

    • Vervolgens sla deze configuratie op door op het vinkje te klikken. Op het overzicht zullen nu 1 of meerdere desktops weergegeven worden.

Apple
  • Hoe stel ik mijn email in op mijn telefoon/tablet?

    Een Microsoft e-mailaccount instellen in de iOS mail-app

    Om u de stappen te laten doorlopen betreft het instellen van uw email op uw Iphone of Ipad klikt u op deze link

  • Email / Agenda op telefoon of tablet

    Exchange ActiveSync configureren op een iPhone of iPad
    Wanneer u een Exchange ActiveSync-account toevoegt, kunt u Mail, Contacten, Agenda's, Herinneringen en Notities draadloos synchroniseren met een iOS-apparaat.

    Een Exchange-account toevoegen

    • Tik op Instellingen

    • Accounts en wachtwoorden

    • Nieuwe account 'Exchange'.

    • Voer uw e-mailadres in. 

    • Verbinding maken met de Exchange Server

    Na het invoeren van het e-mailadres, kunt u kiezen uit 'Configureer handmatig' of 'Log in' om verbinding te maken met de Exchange Server.

    Als u 'Configureer handmatig' selecteert, kunt u een Exchange-account configureren met de elementaire identiteitscontrole. Voer het wachtwoord van uw e-mailadres in. U wordt mogelijk ook gevraagd meer serverinformatie in te voeren.

    • Internet adres hosted exchange server: mail.it2.nl
    • Domein naam: it2asp.local
    • Gebruikersnaam en wachtwoord, gelijk aan uw inloggegevens

    Synchroniseren

    U kunt Mail, Contacten, Agenda's, Herinneringen en Notities synchroniseren. Tik wanneer u klaar bent op 'Bewaar'.

    Exchange-instellingen wijzigen

    • Tik op 'Instellingen'
    • Accounts en wachtwoorden
    • Selecteer uw Exchange-account

      U kunt ook automatische antwoorden configureren indien u niet op kantoor bent en wijzigen hoe vaak Mail synchroniseert.
      Tevens is het mogelijk om door op uw accountnaam te tikken om geavanceerde instellingen als SSL en S/MIME te wijzigen.

    Ondervind u problemen met het instellen van uw mobiel device, geeft het door middels iT2 Online en wij helpen u graag verder!

TD Organizer